Wednesday, September 22, 2010

Happy Landing!!

Tahun nie beraya kat kampungku kampungku jua..hehe

Syok la beb..

Tahun depan raya kat kedah plak no..

acuuh!! bersing dah..


Dapat gak jumpa member lama..bleh sembang2..




Nie baju raya aku..

Siap lambat beb..raya ke 5 baru bj aku siap..

baju dua org nie dah siap lama..

lain company..hehe



melayan pak arab nie wat aku letih skit..




First time baju raya aku tak siap macam nie..aku pakai je la baju apa yang ada..

raya jugak kan..

Gambar kat bawah nie plak pagi2 buta dah drive g pantai..sejuk skitkan..

Pantai Pandan..

Kasi layan lah gambar...zas!!



Gambar nie bleh dikategorikan sebagai Happy Landing...




Nak lompat tak jadi...




Nie paling syok tengok.. superb!!




Baru blaja berjalan..blehla..

past nie jenuh nak kejar...



The Chosen one..

Apa-apa pun  biar lambat asal selamat...

Selamat Mula Bekerja n Selamat semuanya..


4 comments:

Khairul Onggon said...

Perghhhh... gambar nok lompat2 ya best koh.. nang mena superbbb... Kipidap agik.. Bykkan agikgambar2 share ngan kmkorg.. Kelak outing di FRIM kita piknik rami2 mun jadi.. Lak madah ngan Sarajevo k.. :)

cik_ah82 said...

kaljis:
kenak mek sik tahu mau outing kat FRIM!yeay, bleh kelah sama2 dan akan lompat2 nnti!heheh

erolnukman said...

tp aku suka happy landing..hehehe..sporting juak bini kau..best!
baju raya siap ray k 5..kahkahkah!

am-rie said...

kaljis
tema lompat si katak lompat ya..hehe
cadangan bernas bro..i follow jak, boh lupak mbak kuih raya k makan..hehe

cik_ah
lompat jgn tak lompat..hehe

erolnukman
aktiviti camya nang faberet daknya..hehe
aoklah..tetak jak..sikpa..hehe..