Monday, September 20, 2010

Bulan Untuk Aku

Tengah seronok tangkap gambar bulan nie..

sekali ambik nampak plak dia punya kawah..

best n puas..hehe

Kenapa agaknya klau nak raya kena tengok anak bulan?

rasanya yang nampak dari bumi nie ada satu bulan je kan?




Kadang2 ada bulan penuh, bulan separuh (macam dalam gambar) ,bulan sabit n macam2 bulan lagi la..

datang bulan bleh masuk sekali ke? apa-apa aje lah..

yang penting semalam Liverpool kalah..

sapa menang? hikhikhik..

Nie ala2 avatar aku ambik masa jalan2 kat jong croc farm kat kuching..

hensem tak..ahaks!!

klah.. bagi sapa2 yang tengah berpuasa enam tu..selamat berpuasa beb..

pahalanya sama seperti kita berpuasa sepanjang tahun..rugi tak buat!!

Selamat Hari Raya!!




4 comments:

erolnukman said...

yah..ada gik cobaan nya ngmbar bula..kali tok lebih detail.nampak lubang2 tapak kaki rah bulan ya..hehehe

Ivy Metaga said...

harus dtg bulan cuma sekali sebulan, mun berkali2 dalam sebulan terseksa koh hehehe...erkkk apakah komen ini...larikkkkk...:p

kaljis aka onggon said...

Jadi juaklah ktkorg gi Jong Croc Pam reya hoh.. hehehe.. Nang ada rupanya avatar di sarawak hoh... hehehe..

am-rie said...

erolnukman
Cobaan..tok betul2, bukan cobaan..hehe

Ivy Metaga
harus datang, mun sik datang normal juak, bg yang dah berkahwin lah..hehe..

kaljis
singgah kejap..terlepas part org merik makan boyak..
tapi puas ati juak masuk sia...