Thursday, January 28, 2010

Masih suci!!

Dah hampir setahun dah...

Betul...

Tak Tipu...

Tak caya lagi..





Tulah dia..bila aku cerita tak nak caya.. memang pun dah hampir setahun moto kesayangan aku nie tak dicuci.. lepas pindah rumah bertaraf kerajaan langit nie memang susah nak cuci..kepala paip kat tanah memang tak jumpa punyalah...hehe..

susahlah nak cuci..ari tu aku g car wash kat area umah aku, mentah2 dia tolak..tak cuci moto lah bang..katanya..berlagak sungguh..nak keta jugak!! agak2 klau bawak keta sorong dia cuci ke?

pusing punya pusing last2 aku pujuk mat banglers jaga car wash kat area ofis aku tolong cucikan...
bos kasi cuci bleh?..
RM5 la..
ok, jalan..

nampak masih suci dan ayu lagi walaupun dah 3 tahun..hikhikhik...

4 comments:

erolnukman said...

fuhhh..rekod!! aku ingat aku manusia lamak sik cuci moto...ada gik org lebih hebat duhal..hahaha!!
tapi moto aku ya dah dekat setahun juak rasanya..hehehe!
apa kata kita molah rekod xpayah cuci moto selama 3 tahun..hahaha

yanamib said...

hebat aa xcuci motor for 1 year =)

Unknown said...

isshh
berlagak nyer bangla tu...

hahaha
motor mesti ada sistem anti-debukan
hahaha

am-rie said...

erolnukman
hahaha..ada geng duhal..
mun tauk nak pecah rekod 3 tahun, 2012 baru cari banglers cuci moto..hehe..

yana
hebat ke? klau 2 tahun tak cuci lagi hebat..hehe

tengku_fir21
ada sistem tarik debu je bro..dah berhabuk giler..siap bleh lukis plan nak wat bangunan kat body set tu..hehe