Monday, November 2, 2009

Layan Koq

Saja nak Upload gambar..
So, gambar first nie sawah padi..nie baru the real farmville..layan FB pun tak nampak bentuk sebenar padi...

Kena ikut resam padi, makin berisi makin tunduk..betulakan..ha..

tapikan ada gak pepatah.."kutanam padi tumbuhnya lalang.." kadang2 apa yang kita harapkan tak semestinya jadi..sabor jelah..hehe..

jangan putus asa, kita tanam lagi sampailah jadi padi..

So, gambar seterusnya....

Kasihnya Ibu membawa ke syurga..

Yezzaa..  Kasihnya ibu memang takde tandingannya.. 

dari kita dilahirkan sehinggalah membuka mata melihat dunia...

dan jom minum susu..hikhikhik

layan dua beradik nie minum susu..macam kita dulu2..

5 comments:

achika said...

ehehe kmk nengar ex-lec mek madah padi kinek tok disuruh tegak ke atas... almaklum biotech kinek sungguh sanggih... so makin tegak makin berisi... ahaha :P

* seronok mek nengok gamba first ktk ya... cam kristal jak padi... :P

tengku_fir21 said...

huhuhu
comel lor minum susu...
baby namer aper???








*singgah ler ke blog

am-rie said...

achika
sik mek tauk dah sanggih manggih camya..hehe..
tq..gambar kitak ambik pun besh!

tengku
tu yang debab.. yang minum susu 2 anak saudara..hehe

Felicia F. Ramzi said...

eeee kiut..anak tak ya tek? pa namanya? cium2 kan untuk mek org yang tgh geram tok aaa ehehe

am-rie said...

Felicia
Mek pun geram nak chium2 nya tapi jauh..minggu lepas jak dapat jumpa, pas ya balit KL..huhu..tunggu jak lah nya balit sitok..hehe..