Thursday, October 29, 2009

27th

Selamat Hari Lahir wat aku!!!
hehe..poyo skit, Birthday aku.. do i concern!!
ayat Din Beramboi jugak yang best...sekejap je dah tambah lagi setahun umur aku..30 oktober, rite...

Pemberian paling bermakna dalam hidup aku dah dapat awal sebulan 30 september 2009.. haribulan je sama ngan ayah dia..hehe..
So, azam tahun lepas 95% je tercapai, lagi 5% aku tak tau camana bleh tersasar..bleh diperbaiki pas nie...

OTW nak balik Kedah, rehat jap kat RNR nak postkan entry nie sambil mengisi perut yang kosong..

Tepat kul 12 jap lagi, aku tinggalkan angka 27th tu kat belakang dan Selamat datang wat no 28th..hehe...
sedikit takut nak menghampiri angka 30an nie, tak tau kenapa..tapi yang penting jiwa muda masih kental..bukan tua sangat pun kan...hehe

So, sekali lagi...Selamat Menyambut Hari Lahir ke-28 Tahun wat aku..
Semoga dipanjangkan Umur dan Dimurahkan Rezeki..amin..
Yezzzaaaaa.....

6 comments:

AmirFX said...

Hepi besday bro! Semoga murah rezki n panjang umur...

achika said...

happy besday.... :)

am-rie said...

AmirFX
terima kasih...:)

achika
tq achika..lamak sik nampak..sik tauk mek kitak dah bukak blog lain..tapi kacak2 gambar o..jelezzz mek..hehe

Ivy Metaga said...

happy belated birthday!!!..

moga tercapai semua impian ktk, dan berbahagia selalu dgn keluarga terchenta...=)

am-rie said...

Ivy Metaga
Tq Ivy..
yezzaa..mudah-mudahan..

kirana said...

O tedah... sik tauk tek. Mun tauk awal2 boleh juak napau perodua alza pakei hadiah. Sooo...hepi beseday jak lah dpt diucap. Semuga bjaya dlm mcapai impian.