Monday, July 20, 2009

Layan..

Aku keliru menjadi buntu..arah yang ingin dituju..masa depanku kian celarau, arah yang ingin di tuju..

yezza.. lama giler dak update, sibuk memanjang..kerja lak macam banyak, lagi2 Man U datang Malaysia, tak keruan kejap..nanti a aku upload gambar tengok man u kat bukit jalil...malam karang nak g tengok lagi..bravo..


bukan apa, aku saja nak upload ini gambar..layan je la gambar nie...

macam kat london pun ada...

macam kat france..cam nie ke?

Apa-apa pun Malaysia pun layan...

14 comments:

::::LAdY FAFA:::: said...

msia mang lawa...semua negara ley jadi kat msia...huhuhu ;p

Su iJamm said...

gamba MU xda ka...??

am-rie said...

lady Fafa
yezza..cayala..
semangat Malaysia la Lady Fafa..
jom cuti2 malaysia..hehe

am-rie said...

su Ijamm
Rilek lok su ijam..ari tok nak g lagik stadium..sik puas asa ati nangga ari dolok..
kelak upload a..boh nangis..hehe

erolnukman said...

perhh...steady gambar pok...

am-rie said...

erolnukman..
tq2..

AmirFX said...

Nang kacak lah gmbr ya... Ingin juak nak pegi d sia... Molah bideo Fantaghiro ku... haha...

Ivy Metaga said...

gambar ya nang kacak...nice view...

tengku_fir21 said...

owwhh
cantik...

Felicia F. Ramzi said...

eh, gney tak molah gambar ya kedak ya ho? boleh share ka?

Zabid9897 said...

Malaysia Tanah Tumpah Darahku (Masa rempit dulu) heeee

am-rie said...

Amirfx
nak molah bideo Fantaghiro..hehe..boleh2..

Ivy Metaga
Tq Ivy..

Tengku_fir21
tq so much..

Felicia
camney molahnya..ya pantulan air sungai kat tepinya..

zabid
Rempit!!!

afzainizam said...

salam singgah http://www.firestartingautomobil.blogspot.com cantik tak mcm yang
kat sni
memang cantik lah... salam kenal

IsBoY'z ZeA said...

bak kata slogan malaysia ,
"MALAYSIA BOLEH" tek nak!?!