Monday, March 14, 2011

Sony Alpha Convention 2011

Seperti ada yang sedia maklum sudah berlangsungnya Sony Alpha Convention di hujung minggu lepas..




Ya dong.. kalau dilihat update nya dan kisahnya sama saja seperti di onggon.com kerana kami berada di tempat dan waktu yang sama ketika itew..cuma bezanya aku tak menang hadiah..haha..

Hari Jumaat sempatlah masuk 2 kelas..

Hari sabtu, aku just sampai thari je, bab ada urusan skit kat kota warisan, dengkil..

So, lepas abis je kelas ke 2 aku terus memecut Audi TT aku terus ke rumah untuk makan thari.. bab wife aku sudah masak di rumah n sungguh sedap makan thari itu..

Sebelah malamnya plak sekali lagi aku memecut Audi TT aku ke LCCT untuk menjemput pakcik ku sekeluarga dr Kuching untuk cuti2 Malaysia di Tanah Malaya selama seminggu.. siap bawak mee kolok sebanyak 21 bungkus untuk di nikmati bersama..ahaks!!

sungguh busy nya aku kan.. 

Hari ahadnya pulak aku dah bergerak ke Kota Bahru..

Ya..hebat..memang hebat..walaupun sekejap..macam2 ada..nak cerita pun susah,lain kali meh join sekali..

Yang penting input dan informasi yang aku dapat dr setiap workshop/ seminar yang aku masuk.. Pengalaman n teknik yang dikongsi sangat2 membuka mata aku tentang ilmu photography..

apa2 layan lah koqqq!!!!



















Tokina UWA memang best..bila mau sambar satu?..tunggu durian runtuh 3 kali..haha..





Last sekali sebelum aku balik thari tu, sempat gak aku test monopod nie..masa nielah DJ red fm nie datang..



Test punya test..last2 aku sambar satu..haha..
tq..

9 comments:

AmirFX said...

Gambar model ya nang kacak.. haha..

am-rie said...

AmirFX
tapi sayang bro..semua sudah berpunya..
siapa yg punya?? akulah..haha..larikk!!

Khairul Onggon said...

Rie.. ada juak gambar Bazuki ya.. abis semua gambar reya nak ambik siap tonggeng2 dah ilang.. memori kad ku corrupt :P Sedeh eh.. sob.. sob.. SIb bait gambar2 dirik ada sebagai penawar hati :)

am-rie said...

Wa khairul onggon
rasanya time ya banyak dirik snap gambar mr Bazuki ya..sayanglah..tapi nek nak molah teknikal error..sikda rezeki..huhu..

cik_ah82 said...

entry ni paling best cuma kat part wife masak lunch je..hihihi..

MASZ said...

nice captures =)

am-rie said...

cik_ah82
yezaaa..sedap sampai 3 kali tambah..hikhik

Masz
thanks Mazs.. :)

labulabi said...

kacak oo.mun dekat aku pun mok pegi.hehe

am-rie said...

labulabi
tiket murah..jalan jak sekali sekala..hehe