Thursday, August 26, 2010

Bulan Untuk Zabid...

Tajuknya, bulan untuk Zabid..
bukan Bulan Sabit mahupun Bulan sabit merah..hehe

Kisahnya semalam Zabid kol aku time syok makan2 di majlis berbuka puasa..

Z: cuba ko tengok bulan..shantik..

A: Tak nampak bulan pun Bid.. (nampak kipas berpusing sambil suap nasi)..hehe

bla..bla..bla..

Z: Klau ko tangkap gambar mesti menarik...

Dalam hati aku..aku tak pernah try tangkap gambar bulan..huhu..
Bleh jadi ke tak...

Klau nampak nie aku nak try ambikla..hehe..

Aku try ambik gambar tu agak lewat sedikit, so bulan pun dah nek macam jauh skit..klau ada 500mm kan best..hehe..

Pacak tripod n snip snap..tak jadi..snip snap lagi..dan lagi...




So, inilah dia bulan untuk Zabid...hehe..

Klau pas berbuka nampak lg petang nie aku try lg...

Yang nie plak Bulan untuk aku...ahaks!!




5 comments:

AmirFX said...

Nang menar bro.. Mlm tdk nang clear menar bulan... Nasib time tok bulan posa... Mun sik ada nemu sidak werewolf... haha...

am-rie said...

AmirFX
rasanya ari tok sama juak kali..mesti clear..hehe..
sib bait bulan posa, mun sik kak ponti pun ada biasanya..haha..

Unknown said...

huhu
cantikk..

erolnukman said...

kacak...aku pernah ambik gmbar bulan tp langsung sik kacak.sik nampak urat2 mcm gmbar kau ya.sik tauklah samada aku salah setting @ time bulan nang sik kacak.
lens apa pakey kau shoot tok?

am-rie said...

tengku_fir21
tq..semangat budak baru belajar..hehe

erolnukman
marek T&E jak..banyak juak sik jadi, last2 jumpa juak..ptg tok try agik.. harap2 'bulan muncul lagi' (macam lagu slam-mentari muncul lagi)hehe..
pakei 18-250mm jak bro...