Sunday, July 11, 2010

Tak Caya Jangan Baca!!

Sapa juga yang menang sudah pasti sejarah wat kedua2 negara..first time menjulang Piala Dunia..

Pasti Hebat!!

Menjelang sepak mula, n sebelum aku tdo jap saja nak berkongsi kemeriahan sebelum perlawanan..

Yeah!! sudah pasti si sotong 'Paul The Octopus"memilih Spanyol juara..aku mengharapkan sotong tu wat silap supaya manusia di dunia nie tak taksub dgn seekor haiwan yang ntah secara kebetulan 7/7 tekaannya adalah betul!!!


2010: Netherlands Vs Spain





2006: Italy 1, France 1
(Italy wins 5-3 on penalties)

imbas kembali final 2006, agaknya 2010 akan ada aksi tandukan hebat seperti zidane?


So, aku pilih Belanda..memandangkan nie adalah pasukan kedua pilihan aku..Tiada kaitan dengan pilihan Mani The Parrot dari singapore tu..
hampeh tol..mcm2 spesis dah bleh predict game sekarang nie..

Netherlands 3, Spain 0...ambik ko..haha..
Aku dah cakap klau tak caya jangan baca..tgu keputusannya pagi sok..
zzzzzzzzzzz....





7 comments:

kal jis (im not carl zeiss) said...

go oranje! alphanatics! ehekk..

AmirFX said...

Aaaaaaa.... Samalah.. Mudahan suntong ya alu kenak rebus mlm tok k nangga kekalahan sidak Spain...

Chenta said...

EVER HEARD OVERCONFIDENT KILLS DA EGOS... SPAIN WON 1-0... AS I HAVE GUESS... YIPPIEEEEEEE...

am-rie said...

kal jis
yezzaa..

AmiFX
sik sampei ati mok madah..Belanda dah kalah..huhu

Chenta
huhuhuh...

erolnukman said...

eh,blanda dah kalah ka?sapa lawan nya?brapa kosong?final dah ka?(polah2 sik tauk...konon) hahaha...

sian nangga dak blanda...apa pun spain main pun nang kacak!

Ani Inherown said...

mmmmmm mek geng sotong huhu

am-rie said...

erolnukman
hehe..molah2 sik tauk jaklah..lalalala
tektikal spain terbaek, sik dinafikan..huhu

Ani Inherown
yezzaa..sotong dah bersara, lega 2014 kat Brasil dah sikda sotong..hehe