Monday, June 28, 2010

Plan Tak Jadi!!

Dua minggu lepas dah sampai satu bungkusan kat umah..Bungkusan yang merupakan bukan satu target aku, tapi bila dapat offer baek punya aku pun slamber gaban angkat ini barang...

Lu angkat la dua, wa kasi murah...ini barang memang senang mau jual..

ayo!!( ada bunyi tambi skit dey..) ini macam mana wa mau cari duit..angkat satu sudahla..

macam tulah bunyinya aku wat tawar menawar ngan cina nie..

last2, ini macam la..lu angkat dua wa kasi ini harga RMxxx.xx..Ini baru punya dalam kotak, blom pakai lagi...

blink!2x mata aku dah berpinar hatiku melonjak girang..Aku pun apa lagi..bertugar jadi gaban(bab tu slamber gaban) kasi angkat ini barang dua sekali...


Nielah dia SAL 50mm aku.. ada dua lagi..
korang ada?hehe..

Sapa nak satu..hehe..


Plan asalnya aku nak beli 18250mm yang baru atau second je..bila ternampak 50mm nie, hati goyang skit..Dapat plak harga murah cam nie..



Past 2 Niat dihati nak jual 3 lens nie untuk dapatkan 18250mm tu..
yang satu lagi 50mm aku pakai..

seminggu berlalu..

last2..terbalik pulak jadinya...
50mm satu dah terjual 3 lens nie masih aku pakai..

5 comments:

Khairul Onggon said...

50mm 1.8 fulamak... bagus3x.. kin ada k upgrade.. ku stil makei the legendry 50mm minolta 1.7 sjorkkk..

18250mm k travelling nang nyaman pok.. ranggup..

am-rie said...

kal jis
upgrade kecik2 jak...
50mm minolta 1.7 lagi power nak..hehe
nak ranggup yalah dicarik bro, blom dapat sambar lagi..huhu..

Unknown said...

ouwhh...boleh buat iklan di fb...

Khairul Onggon said...

50mm 1.7 nang lagik bagus, sikit jak bah beza 0.1 jak, tp tua sudaaa.. brg lamak hehehe...

Pok, dlm www.alphanatics.com tgh berjual lens 18250 2-3 egek.. bagus u nangga, reya murah bah.. Mun baru RM1699, 2nd dlm alphanatics bole dpt sampei RM1100 jak..

am-rie said...

tengku_fir21
bleh2..dah wat pun bro..hehe..
tak laku..kukuikui..

kal jis
dah nangga dah,blehlah past tok angkat..cuma nak jual 2 lens ya jak, tambah berat keta mbak lens banyak2 time travel..hehe..