Monday, May 31, 2010

Aku suka Demam!!!

NAk dekat dah demam nie..

Aku suka demam cam gini...

Best2!!!

Kumpulan A Kumpulan B
1. Afrika Selatan 1. Argentina
2. Mexico 2. Nigeria
3. Uruguay 3. Korea Selatan
4. Perancis 4. Greece


Kumpulan C Kumpulan D
1. England 1. Jerman
2. Amerika Syarikat 2. Australia
3. Algeria 3. Serbia
4. Slovenia 4. Ghana


Kumpulan E Kumpulan F
1. Belanda 1. Itali
2. Denmark 2. Paraguay
3. Jepun 3. New Zealand
4. Cameroon 4. Slovakia


Kumpulan G Kumpulan H
1. Brazil 1. Sepanyol
2. Korea Utara 2. Switzerland
3. Ivory Coast 3. Honduras
4. Portugal 4. Chile



Aku ada 3 pasukan pilihan..
2 wat spare..hehe

First sekali..Brasil!!!
Next Belanda n Last sekali aku sokong England....




Happy Football Fever!!!!!!

Agak2 bila Malaysia nak layak main Piala Dunia?hehe..

2 comments:

erolnukman said...

aku pun ada 3 team diminat..pakey spare juak..hehehe

1.brazil
2.portugal
3.Argentina

am-rie said...

bagus bro..siap ada spare juak..hehe