Thursday, December 17, 2009

Hijrahlah mutu Bola Sepak Malaysia!!!

Hari nie semua org tau..Malaysia Vs Vietnam final sukan sea.. dia punya iklan kat TV pun tak hengat..hebat n mantop tak henti-henti bagitau pasal nie..Mau taknya dah 20 tahun kemarau Emas, pastinya harapan menggunung rakyat Malaysia mengharapkan Malaysia merangkul Emas menjadi kenyataan...

Sebelum nie aku nak tengok live bagi game sebelum nie memang takde kecuali lawan Laos je..nie apa mimpi sampai 1 perlawanan nak tunjuk kat 2 stesyen TV sekali..nape sebelum tu tak wat!!!haih..mungkin tak confident Malaysia bleh layak kot..tapi dah bola sepak sukan No 1 Malaysia, pastinya semua nak tengok Malaysia mainkan..tunjuklah live!!! ngeh!!

syukurlah semi final n final baru nak tunjuk..





Tak lupa jugak Petang karang dah tahun baru...salam Ma al Hijrah wat semua..sama2 lah kita berhijrah dari yang kurang baik kepada baik, dari yang baik kepada yang lebih baik..

Sempena Ma al Hijrah..pasukan Malaysia harap2 hijrah ke arah mutu bola sepak yang lebih mantop!!!!

3 comments:

armouris said...

hati-hati kecederaan semasa bermain bola sepak - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

Felicia F. Ramzi said...

aok eh, dalam keta nang sikda cita lain keluar radio..malaysia menang SSea. pey lejuk nengar..ehehe
kmk ngarap tek bila m'sia dah menang, perdana menteri merik ta cuti..dah 20 tahun bah..apa salah, nar sik

am-rie said...

armouris
bahaya...nice blog!!

Felicia
hehe..bleh juak tapi kita menang ari khamis..jumaat cuti dah..cuti juak lah..