Saturday, October 3, 2009

Fasa Kehidupanku..

Bermula satu fasa baru dalam kehidupan aku..
Yup.. Kadang2larat nak bangun malam n kadang2 masih mamai lagi nak bangun2 nak tengok2kan baby..klau tersedar 2 ok la jugak tapi kadang2 pegang apa yang tercapai je tampa tau tujuan asal nak dibuat..hehe..

Mungkin awal lagi, tapi cuba2lah nak biasakan diri.. Memang begitulah kehidupan, dulu kita yang dikendong bagai menatang minyak yang penuh(betul ke ejaan aku "menatang" nie)..Betul kot..anggok kalau betul..
Tapi sekarang kita pulak mengendong dan menjaganya seperti itu.. Nampak sangatla kehidupan ini umpama satu pusingan roda yang yang lengkap...

Bagi aku fasa seperti ini akan dilalui oleh sesiapa sahaja yang menginginkannya samada cepat atau lambat, sama2la kita berdoa semoga dimakbulkan segala hajat dihati..



Nielah dia.. 11 syawal sambutan raya sekali ngan kelahiran Baby tersayang..  Semoga terus Sihat dan membesar bagai Johan.. "Adib Luqman B Amri"

9 comments:

joegrimjow said...

wahaaa
slamat hari bapa
btol ke ni?

am-rie said...

Baru nak jadi bapa la bro..hehe..

Felicia F. Ramzi said...

oh my..he's beautiful.. tahniah all over again amrie.. :)

am-rie said...

Felicia
Thanks Felicia..

f.i.e.z.a said...

congrats to u n wifey..he's such a cutie!

am-rie said...

fieza
thanks fieza..

purple_lav said...

tahniah amrie n sarah dgn kelahiran baby yg sihat n cute...tak sabar nk tunggu baby sendiri kuar gak ni....hehehe

eyza said...

wah..comeinyer..tahniah yer....

am-rie said...

purple_lav
thanks bebanyak..
semoga selamat melahirkan nanti..
bleh kawan ngan Adib Luqman..hehe

eyza
Thanks tau..