Tuesday, August 4, 2009

lagi2 jalan@ Cameron La Pulok..

Kadang-kadang aku terasa macam di  UK seh..Pakai baju tebal giler ngan snowcap atau serkup kepala kata mak aku..hehe

 


aku berangan je lebih..tapi memang sejuk giler...sampai kat Cameron Hihgland dalam kul 7pm bab bertolak dari umah aku kul 4Pm..perjalanan dalam lebih kurang 3 jamla nak sampai atas dengan jalan berpusing2 macam ulaq sawaq...


So, umah peranginan  nie agaklah luas untuk dinikmati..ada 2 bilik..sampai2 je dah bergetar badan aku kesejukan...kira 1st time nak bermalam di Cameron nie..terasa teruja..sebelum nie g balik hari je..tak rasa sejuk sangat.. Tapi ada rahsia..jeng..jeng..jeng..

Rahsianya aku tak mandi  malam tu...syh..jangan bagitau sapa2..malu kalau org tau...hehe

Giler a kalau nak mandi sejuk camtu..mau keras kat bilik air..

Tapi before gerak aku dah mandi..oklah  tew..

Keesokannya barula aku mandi manda..sejuk lagi..so, apa lagi jalan2 ler jawabnya sehari 2..layan..kat taman Kektus..

Kat MARDI..

Last Sekali bergabung ngan FIL aku...kat Cameron Valley before keberangkatan pulang...



Nanti datang lagi..tak sempat nak ke ladang Boh...k

7 comments:

cik_ah82 said...

dtg lagi??
hmm..tggu dlm perut ni kuaq dulu..
biaq penin sama2 nek atas tu..hehe
nnt pi ber3 lak..insyaAllah..:)
p/s:tp mmg sejuk tahap gaban no..huhu

Ivy Metaga said...

nice pictures, semua model2 pose dgn sporting nya yer dehhh hehehe..

and the last pic so sweettt.., sik lama lagi bertambah seorang dalam gambar...=)

AmirFX said...

huh?! Gaban?! sejuk mena juak ya... Nway, pa benda FIL ya?

am-rie said...

Cik_ah82
insyaAllah..

Ivy Metaga
hehe..yalah, sik sabar mok jadi 3 org..hehe

Amirfx
nang sejuk bro..
kenak kawin dolok baru dapat jawapannya..hehe

ayin jemin said...

wow
best btul la tmpt tu
besar jer kawasan bilik tu..

tengku_fir21 said...

huhu...
family trip ehh...

am-rie said...

ayin
kena pegila ayin..layan..
memang luas, ada 2 bilik..

tengku_fir21
ha a..jalan2 ngan family..