Tuesday, June 9, 2009

Header Baru..

aku baru je tukar header..busan sudah..hehe
asyik tengok gambar pepatung je kan..so aku tukar gambar sunset la pulok..

gambar berlatar belakangkan sawah padi di waktu senja sebenarnya..
saja aku gelapkan untuk menampakkan bayang sahaja..ok, aku cerita lebih detail lagi sebab apa..

sebabnya..aku nak nampakkan cahaya matahari je..macam best plak ada cahaya menyinari antara 2 insan itew..sebenarnya mungkin 3 org tapi sorg lagi tak nampak..hehe.. langitnya yang membiru umpama satu kedamaian dan ketenangan..
so aku simpulkan umpama impian setiap insan yang mengimpikan cahaya dalam kehidupan dan kedamaian dalam meniti erti kehidupan..

so, lupakan je la apa yang aku merapu kat atas..nak respon je..hehe..
camano eh?

p/s den tengah belajar bahasa nogori ngan bro nie..hehe

7 comments:

cik_ah82 said...

den suko2!
;)

am-rie said...

iyo la tu..hehe..
tq2..

ayin jemin a.k.a ain said...

bahasa apa tu?hehe

Su iJamm said...

ya baruk nya...
aku dah masukkan header ya lam folder koleksi. so far ada 8 igek, nk kacak2. k kolek gamba nk ku suka ajak.

am-rie said...

ayin jemin a.k.a ain
bahasa apa eh? hehe

Su ijamm
tq la bab sudi jadikan koleksi header ya..hehe

Ivy Metaga said...

hehhee..3 org?? mst yg ketiga ya terlalu pendek sampai sik nampak =)

nice pic, damai jak and again phewwiittt....romantic lalalaaa

am-rie said...

ivy_metaga
org ke 3 ya suprise ivy..hehe
memang sik nampak..

phewwitt balit eh..hehe