Wednesday, April 29, 2009

1st tAg Aku..

Arahan:
1)[printscreen] *current* wallpaper -- jz a simple press of fn+prt sc
2)REASONS why do u like/adore/cherish d dindingkertas ???
3)tag 10 people
4)itu saja

Sepanjang Berblogging tok sik penah kenak tag... Nang beranila Embun_Malam tok tag aku..hehe..ya pun aku ter eksiden maca tagnya,,biasanya mun aku nangga tajuk tag aku sik macanya sampei abis..
Time tok busy nyiap kerja terpaksa juak  mem free kan diri menjawap tag oleh Embun_Malam tok... Klu xjawap takut nya transform jadi lion... Heeeeee... (paste skit2 ayat nya)..jawapannya..
1)

{2} Suka gambar towk sebab... Aku malas nak tukar wallpapernya... Ntah... laptop baru kali nak..Tp aku suka ayatnya... Mungkin sebab jenamana Dell Inspiron, so aku pun malas nak tukar bab aku suka simple..Bila aku suka simple jadi semuanya nampak simple..bila semuanya nampak simple,jadi lah simple..apa aku ngerepek tok..sampei esok sik abis..
3)sikpat aku nyawab soalan tok..lalu sik siap keja aku mun mikirnya..excuse jak o..
4) ok..tok ajak..hehe




1 comment:

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

mcm ya org... eeeeee... beranieeeee... heeeeee.. tang kayu... tp sbnrnya ktk berani sbb kmk berani... ahakzzzzzz...