Tuesday, July 24, 2012

Moment Terindah di Kinabalu

 Idea tercetus apabila memikirkan sesuatu yg harus di kenang sepanjang zaman..
Apa nak buat bila sampai puncak bro?!!

garu garu kepala yg tak berapa nak gatal..

sampailah idea....

"kita bawak baju melayu lah..pakai baju melayu atas puncak"




Aku rasa inilah idea paling best.. sudah pasti nostalgia sepanjang zaman..hehe

Ingat hari2 boleh panjat gunung kinabalu ke?
Kena tinggalkan satu memori yg agak gila..





Maka berbaju melayulah kami....hehe

Err... baju melayu aku tak complete sangat..
Takut ada org curiga, nak panjat gunung tapi bwk baju melayu complete plak..apa kejadahnya..
butang baju melayu abg mana...hehe
tak lepas nak ke sabah oi..ekekeke..

Lagi pun aku rasa 1gm pun berat bila panjat gunung apatah lg nak bawak samping bagai..hehe..
Akmal memang ohsem berpakaian baju melayu lengkap persis pejuang melayu..
Tapi mcm nak akad nikah pun ada...hehe



Nie tengah tahan sejuk nie...

Sempat jugak aku pakai samping..
bolehla kan...hehe
Angin sejuk pun ku tahan jua...fuhhh!!!



So, satu kenangan yng indah di puncak kinabalu bagi akulah..
Misi 2 dalam satu tercapai..alhamdulillah..


Akhir kata, sempena ramadhan yang mulia nie aku ucapkan Selamat menjalani ibadah puasa buat semua umat islam..semoga ramadhan tahun nie lebih baik dr tahun2 yg sebelumnya dari segi ibadah kita..
Insyaallah...
Mohon kemaafan buat semua..
mahu bersahur...


adios amigos...



2 comments:

khairul onggon said...

Wasseh! Tahniah... Selamat berpuasa juak pok :)

am-rie said...

t.kasih..selamat berpuasa juak..