Thursday, October 28, 2010

Jangan Panazzz a Beb...

Mari..mari..mari..  

Kali nie apa kata kita menguji kecekapan..kepantasan dan kebijaksanaan kita dalam rancangan.. "Mari Menguji Minda!!" 

Ok..kat bawah ada beberapa soalan (soalan mudah je..)...

Tapi sblm itew ada Syaratnya..

Anda perlu menjawab dengan pantas. Anda tidak boleh mengambil masa lama , perlu menjawabnya segera.

OK?.

Mari cuba, lihat sendiri berapa pantas dan hebatnya diri anda…..

Ready? GO!!! (lihat bawah)

jap..jap..ilek.. 

Kita putar dulu Halim....

Wang besar..wang besar...ahaks!

Soalan Pertama:

Anda menyertai perlumbaan. Anda mengejar dan memotong orang yang kedua. Sekarang Anda ditempat yang ke berapa?



Tettttt.......Yang pertama..yes.. Jika jawapan anda tempat yang pertama, sudah tentu jawapan anda salah!!

Jika anda memotong orang kedua sudah tentu anda mengambil tempatnya, tempat kedua!

Aduh..panazz..

Next!!

Cuba jangan lihat atas semula untuk soalan seterus. Sekarang jawab soalan kedua, tetapi jangan ambil terlalu banyak masa seperti soalan pertama OK ?

Soalan Kedua:

kasi putar lagi...

Jika anda memotong tempat orang yang terakhir, jadi anda di tempat…? (lihat bawah)


Apa jawapannya...dah jawab ke? 

mestilah tempat kedua terakhir..betul tak?

klaulah ini jawapannya anda salah lagi beb..

siapakah yang terakhir, bagaimana anda boleh memotong orang yang terakhir?
Fikir2kanlah ye..

Adakah anda pantas dan cerdek?

tidak begitu rupanya...

Adeh..panas...

Soalan Ketiga:

Bapa Mary ada seramai lima orang anak gadis: 1. Nana, 2. Nene, 3. Nini, 4. Nono. Apakah nama anak gadisnya yang terakhir?



aeiou...Nunu..

Adeh....

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Namanya Mary.. Baca semula soalan!


Klah..harap2 korang jawab semua betul..aku just kacau2 je..
jangan Panas a beb..hehehe...
nak tdo..dada...

5 comments:

wa kaljis said...

adohhh.. aku tertipuuuuu... kekeke...

am-rie said...

wa kaljis
adeh...
ilek a wa..hehe..

AmirFX said...

Haha.. Tertipu juak aku baca benda ya tek.. haha..

tengku_fir21 said...

hahaha..kenapa perlumbaan dia batal..hahaha

am-rie said...

AmirFX
ngeh..ngeh..mbak ilek2 jak..hehe

tengku_fir21
perlumbaan mana yang batal bro?..hehehe..adoi..