Monday, September 28, 2009

Blom lagi..

Assalammualaikum..
Baru sampai setengah jam yang lepas dari utara tanah air..penat skit drive malam2 tapi alhamdulillah selamat sampai kembali..keadaan jalan, kenderaan banyak skit tapi semuanya lancar...

Sebenarnya aku balik sensorg sebelum magrib tadi bab cuti aku dah abis. So aku balik nie kejap je memandangkan wife aku blom bersalin lagi. Nampak gaya Baby macam syok dok dalam perut mak dia,dapat makan macam2 time raya nie..ketupat, rendang, kenduri kawin semua mak dia belasah makan..agaknya bab tu dia rilek2 dulu tak nak kluar lagi..hehe..Aku sabar je la menunggu..

Lagi pun mungkin blom masa yang sesuai dia nak kluar, due dia pun sebenarnya paling lewat 4hbln oktober, so harap2 pas aku selesaikan semua hal n apply cuti lagi aku akan patah balik la..

masa nak balik tadi pun aku pk nak balik ke tak..nak balik ke tak..pening aku memikirkannya..n rasanya aku pun tak tau keputusan aku nie betul ke tak sebenarnya..so,harap2 semuanya bleh selesai dalam masa yang singkat n bleh apply cuti lagi..

so, doakanlah mudah-mudahan perjalanan aku selamat..k

5 comments:

Ivy Metaga said...

moga perjalanan selamat sampai dan wahhhh..sik lama gik bakal baby dah mau kuar hehehe...
mst nervous oh...

am-rie said...

thanks ivy..
masuk keja dah ari tok..sok start cuti balit..hehe
nebes abis tok nak nunggu baby kluar..hehe

erolnukman said...

mudahan semua selamat pok..

am-rie said...

erolnukman
tq bro..insyaallah, semuanya selamat..

Anonymous said...

wa...mesti anak tu best duk dlm perut mak dia.


btw,
sy tag kamu!
sila lawat blog utk meliht soalan.