Tuesday, December 16, 2008

Sesi Soal Jawab..


1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak EPL

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Answer: Kuih salah bikin.

4) Binatang ape power Karate?
Answer: Kuda belang. Cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Answer: Pintu yang ade tulis TARIK

7) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Answer: Pembohong...

8) Apa dia Jauh di mata, dekat di hati?
Answer: Usus

9) binatang tubuhnya kat kepala?
Answer: Kutu

10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Answer: Neneknye si katak , kangaroo punya nenek

11) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan buaya

12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Answer:
- Sekretari baik..................Selamat pagi tuan
- Sekretari kurang baik...........Dah pagi ni tuan

13 ) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe

15) Sape yang kalau dipanggil, diemenjenguk ke atas?
Answer: Tukang gali kubur

16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Answer: Tahi hidung dan Tahi telinga

17) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Answer: Dua-dua kalau dah kringgg bole diangkat...

18) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Answer: Mestilah kene tebang, sapen nak cabut pokok kelapa gile ape...

19) Gajah terbang dengan ape?
Answer: Dengan susah payah...

20) Kenapa Haram Kahwin Ngan Gadis Satu Kampung?
Answer: Korang Agak Sebab Apa...

2 comments:

cik_ah82 said...

11) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan buaya
(betul ke, xsangka ada lelaki yang mengaku..hahaha)

16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Answer: Tahi hidung dan Tahi telinga
(taik tinga tu mesti tambah snirik kan, hari2 mau korek taik tu..feeling lebih jek)

amrie said...

Bagaimana tidak haram,sedangkan menikahi empat orang wanita sahaja sudah berat, apalagi satu kampung...!!! hehehehehe...