Friday, December 19, 2008

Angau Giler..

Aku tak tau sebab apa pagi nie perasaan aku macam tak tentu je..berdebar-debar jantung.. bukak je paper terpampang wajah yang memang aku idam-idamkan dari dulu..dulu lain, sekarang makin cantik, makin power beb..Ya Allah akan ku usahakan untuk mendapatkannya..

Aku tahu untuk menyuntingnya bukanlah mudah bak kata pepatah melayu, "jauh panggang dari api"..boleh ke? arkh..kena pk positive..di mana ada kemahuan di situ ada jalan..dah lama giler aku angau nie, bermain-main di fikiran..sampai bila nak jadi macam nie,aku tak sure..

Macam-macam kos lepas aku nak kena pk.. pro n kontra.. bila ada 2 yang kita sayang, maka bertambahlah kos hidup atau mungkin aku terpaksa kena lepaskan satu..sedih giler nak lepaskan yang satu nie..memori suka dan duka bersamanya..sebelum kahwin dia ni yang memudahkan perjalanan aku, lepas kahwin nak ditinggalkan..

Sampai waktunya nanti keputusan akan ku buat..Aku berdoa semoga hajat untuk aku mendapatkannya dimakbulkan oleh yang maha Esa..Amin..





2 comments:

khairul onggon said...

Wah wah wah.. dah da gerek baru nampak? Kikiki.. Kenak sik 'dimadu' jak.. eheks..

amrie said...

belum mampu gik nak memadukannya bro..ikut ati maok jak..